Fat White Thingy

Julia, Hannah, Flora och Emma här <33

Hej ala söta grisar! ;D
Nej jag bara drev.
Det är Hannah som skriver bara så alla vet..
Flora, Emma, Julia L och jag har suttit och kollat i skolkatalogen och bedömt alla killars utseende, från 4.an till 6.an.
HAHA vissa fick vi typ skrattanfall för att dom var sååå fula. (shysst jag verkar.. o.0)
Fast vissa var ju snygga. Fast vi har inte så många fina killar i vår skola direkt om man säger så.. HAHAHHA ni ba: "Öhh.. okej?"
Aja hejdå hare BÄST alla coola glidare! ;)
PS: Förlåt för att vi inte har så många bilder i bloggen, men det kommer det en nu ^^

Flora längst till vänster högst upp, Julia till höger högst upp, Emma till vänster längst ner, och Hannah längst till höger längst ner xD <33
Ha det awsome alla bloggläsare, nu ska vi käka glass HAHA!//dom bästa hehe<3


Kommentarer
Postat av: Emi

As ful bild på mig

2012-04-04 @ 18:13:29
Postat av: Foo

neej fett söt jue

2012-04-06 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0